SIAL MIDDLE EAST 2019

«Ενημέρωση ενδιαφερομένων για συμμετοχή στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής
Μακεδονίας στη SIAL MIDDLE EAST 2019, 09-11 Δεκεμβρίου, Αμπού Ντάμπι- Η.Α.Ε.»


Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της πολιτικής για την προβολή και προώθηση των
προϊόντων της περιοχής, θα συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση SIAL MIDDLE EAST 2019, που θα
πραγματοποιηθεί από τη 09 έως τις 11 Δεκεμβρίου 2019 στις εγκαταστάσεις του
Εθνικού Εκθεσιακού Κέντρου στο Αμπού Ντάμπι στα Η.Α.Ε.

Στόχος της Περιφέρειας με τη συμμετοχή της είναι η προώθηση προς τη διεθνή αγορά των ποιοτικών
αγροτικών προϊόντων που παράγονται στην εδαφική της επικράτεια, η ανάπτυξη της
επιχειρηματικότητας στον κλάδο αυτό, η εξωστρέφεια της παραγωγής και η τόνωση του πρωτογενούς
τομέα της Περιφέρειας που παίζει καταλυτικό ρόλο στην ελληνική οικονομία εν γένει. Η Διεθνής Έκθεση

SIAL MIDDLE EAST 2019 είναι ένα από τα κορυφαία εμπορικά γεγονότα για τον κλάδο τροφίμων-
ποτών στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και Βορείου Αφρικής (ΜΕΝΑ) και το ανταγωνιστικό της

πλεονέκτημα έγκειται στην ποιότητα των επισκεπτών, καθώς και στα εξαιρετικής οργάνωσης και
αποτελέσματος B2B meetings, που διοργανώνονται κάθε χρόνο. Για το λόγο αυτό η έκθεση
παρουσιάζει αυξανόμενους ρυθμούς ανάπτυξης ετησίως και πλέον αποτελεί την ταχύτερα
αναπτυσσόμενη έκθεση στην περιοχή.
Η διοργάνωση του 2018 συγκέντρωσε 1.089 εκθέτες από 45 χώρες, πάνω από 28.000 επισκέπτες
από περισσότερες από 90 χώρες και 470 ξένους αγοραστές από 50 χώρες. Η Περιφέρεια Κεντρικής
Μακεδονίας συμμετείχε στην έκθεση για πρώτη φορά το 2018 με μεγάλη επιτυχία. Η συμμετοχή της
Π.Κ.Μ. και το 2019 θα δώσει σημαντική ώθηση στις εξαγωγικές προσπάθειες των επιχειρήσεων της
Περιφέρειας.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει εξασφαλίσει την ενοικίαση ενιαίου προνομιακού χώρου 23
τ.μ. στο Εθνικό Εκθεσιακό Κέντρο στο Αμπού Ντάμπι για τις επιχειρήσεις της Περιφέρειάς μας που
περιλαμβάνει:


  • Ενοίκιο χώρου
  • Αναβαθμισμένη, ξύλινη κατασκευή περιπτέρου με πλήρη εξοπλισμό και σήμανση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των συμμετεχουσών εταιρειών
  • Λειτουργικές ανάγκες περιπτέρου (ρεύμα, καθαρισμός, φύλαξη κλπ)
  • Προβολή της Περιφέρειας με αλφαβητική καταχώρηση τόσο στο έντυπο όσο και στον
  • ηλεκτρονικό κατάλογο της έκθεσης και σύνδεση της ιστοσελίδας του εκθέτη με τον ηλεκτρονικό κατάλογο της έκθεσης με βάση το registration fee
  • Παρουσία στελεχών της GREAT GREEK EXPORTS AND TRADE για την εύρυθμη λειτουργία της συμμετοχής και την κάλυψη αναγκών κατά την προετοιμασία αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης
  • Β2Β συναντήσεις με VIP αγοραστές μέσω του VIP Buyers Program της διοργανώτριας
  • Παροχή στοιχείων για την αγορά 
Προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή οργάνωση και συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη συγκεκριμένη έκθεση, παρακαλούμε όπως ενημερωθούν άμεσα και με κάθε πρόσφορο μέσο οι επιχειρήσεις των Περιφερειακών Ενοτήτων που επιθυμούν να συμμετάσχουν για να προβάλλουν τα προϊόντα τους μέσα από το ενιαία διαμορφωμένο περίπτερο της Περιφέρειας (σε ξεχωριστό stand περίπου 5 τ.μ. ανά επιχείρηση) και να αποστείλουν συμπληρωμένο το συνημμένο έντυπο εκδήλωσης ενδιαφέροντος- φόρμα-συμμετοχής στα e-mail: g. karali @pkm.gov.gr  ή dao@pkm.gov.gr ή στο fax 2313330044, όχι αργότερα από την Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2019.
Σημειώνεται ότι λόγω του περιορισμένου αριθμού των stand, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας για
την διάθεσή τους λαμβάνοντας υπόψη:
  •  τον εξαγωγικό χαρακτήρα της επιχείρησης και αν διαθέτει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις,
  •  τη δραστηριότητα της επιχείρησης και κατά πόσο συμβάλλει στην αύξηση της προστιθέμενης αξίας των προϊόντων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,  
  • την εκπροσώπηση όσο το δυνατό περισσότερων Περιφερειακών Ενοτήτων της Π.Κ.Μ.,
  •  τους εκθέτες οι οποίοι δεν έχουν ξανασυμμετέχει σε περίπτερο της Περιφέρειας σε διεθνείς εκθέσεις.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση για την πρωτοβουλία της
Περιφέρειας καθώς και για άλλες δράσεις εξωστρέφειας και υποστήριξης του Τμήματος Προβολής
Αγροτικών Προϊόντων στα τηλέφωνα 2313330350 κα. Γλυκερία Καραλή, 2313330395 κ. Γεώργιος
Γκανάτσιος και 2313330428 κ. Γεώργιος Φανέλης.

 

Το κόστος συμμετοχής θα κυμανθεί από 1.316,00 € έως 1.540,00 €, ανάλογα με τον τελικό αριθμό συμμετεχόντων. Στο ανωτέρω κόστος συμπεριλαμβάνεται το κόστος εγγραφής . Στο ανωτέρω κόστος δεν περιλαμβάνονται ο Φ.Π.Α., τα έξοδα μεταφοράς και εκτελωνισμού των προϊόντων. Θα χρησιμοποιηθούν κριτήρια επιλογής και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου